1. V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 30ti dnů
zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné
do balíku nám vložte také reklamační lístek - nemusíte udávat důvod vrácení, ale vyplňte číslo účtu, pokud si přejete poslat peníze na účet - jinak Vám odešleme peníze poštovní poukázkou
nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
zašlete nám jej zpět na adresu JK Nástroje s.r.o., č. ev. 74, 686 04 Podolí
zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
peníze za vrácené zboží Vám vrátíme dle způsobu platby, který jste si zvolili při objednávání zboží. V případě, že jste platili zboží předem (ne na dobírku), požádáme Vás o uvedení znovu čísla účtu. Pokud Vám způsob vrácení peněz nevyhovuje, tak nám požadovaný způsob vrácení peněz uveďte na reklamačním lístku
dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je vrácené zboží přijato a kdy vám budou vráceny peníze
2. V případě, že zboží bylo rozbité nebo se v průběhu užívání poškodilo z důvodu vady výrobku nebo poškození přepravou
celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte a zašlete k nám - náklady na odeslání zboží Vám v případě uznané reklamace proplatíme
do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, kam uvedete důvod vrácení a Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace
nezapomeňte nám napsat kontaktní tel. číslo, pokud by byly nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat, v případě uvedení emailové adresy Vám zašleme potvrzovací email, že reklamace byla přijata a jakým způsobem bude Vaše reklamace vyřízena
zboží nám zašlete zpět na adresu JK Nástroje s.r.o., č. ev. 74, 686 04 Podolí
zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
vyměněné zboží, či vyměněnou část zboží Vám zašleme na naše náklady
3. Jak postupovat, když Vám chybí součástka, případně potřebujete vyměnit pouze drobnou část (jako šroubek, matka, atd.)
nejlepší bude nás kontaktovat na tel. čísle +420 601 122 041 případně na emailu krupkova@jk-nastroje.cz
sdělte nám, která část Vám chybí, a hned Vám budeme schopní říct, zda součástku obratem pošleme nebo je nutné zaslat nám zboží zpět k reklamaci
dostanete od nás maximálně do 5 pracovních dní potvrzení na email, že je reklamace přijata a jak bude vyřízena
chybějící zboží, čí část zboží Vám zašleme na naše náklady